top of page

THREESOME CERAMICS

2017

Λογότυπο και συσκευασία για το TREESOME CERAMICS, ένα εργαστήριο κεραμικής που βρίσκεται στην Αθήνα.

Οι δυσκολίες στο σχεδιασμό συσκευασίας για χειροποίητα κεραμικά είναι έκδηλες. Ξεκινώντας από το προφανές, την ευθραυστότητα. Αυτό ισχύει για κάθε κεραμικό αντικείμενο, μικρότερο ή μεγαλύτερο, αλλά εδώ υπήρχε μια μεγαλύτερη δυσκολία. Το ζητούμενο ήταν να συσκευαστούν αντικείμενα που ποικίλλουν σε μέγεθος και σχήμα. Πρόθεσή μας ήταν να βρούμε μια λύση, εστιάζοντας και στις δύο αυτές πτυχές, και επιπλέον, να παίξουμε με τη συσκευασία, επεκτείνοντας τη χρηστικότητά της, ώστε να μεταφέρει την ευχαρίστηση που απολαμβάνει κανείς όταν αλληλεπιδρά με πρώτες ύλες όπως ο πηλός.

Με έμπνευση από τη χρήση του κανάβου στην αρχιτεκτονική και με στοχο μια ενιαία αντιμετώπιση, η χρήση τριγωνικών γεωδαιτικών σχημάτων ήταν η λύση που αναζητούσαμε. Η συσκευασία δημιουργεί ένα άμορφο δοχείο, σαν κουκούλι, που μπορεί να προσαρμοστεί για να κρατά αντικείμενα διαφορετικών σχημάτων. Τα ευαίσθητα προϊόντα στερεώνονται στη θέση τους, ασκώντας πίεση κατά μήκος βασικών σημείων της χαραγμένης επιφάνειας, ενώ η διαφοροποίηση της τελικής μορφής, προκύπτει φυσικά ανάλογα με το αντικείμενο που περιέχεται. Έτσι κάπως, αντανακλά και την αύρα που φέρουν τα χειροποίητα αντικείμενα. Το χρώμα της τερακότας "δείχνει" στο περιεχόμενο.

Το πρότζεκτ έχει βραβευτεί με έπαινο στα Evge Awards (2018), έχει αποσπάσει ένα χάλκινο European Deisign Award (2018), και ένα χάλκινο Βραβείο Ermis (2017).

 

Όπως το παιχνίδι με ένα κομμάτι πηλό, δεν υπάρχει σωστός τρόπος να το διαμορφώσει κανείς.

-

scroll for English

structural packaging talc design studio
structural packaging talc design studio
structural packaging talc design studio
structural packaging talc design studio

Logo and packaging for THREESOME CERAMICS, a workshop located in Athens.

The difficulties in designing packaging for handmade ceramics are evident. Starting from the obvious, fragility.

This is true for any ceramic object, smaller or bigger. And there lays a bigger setback. They needed to pack objects that varry in size and shape. Our intention was to find a solution, focusing on both those aspects, and furthermore, to challenge the perception of packaging, extending it’s usability and conveying the joy one indulges in when interacting with raw materials such as clay.

Inspired by the use of grid in architecture and aiming to an immediate impact, the use of triangular geodesic pattern was the single modular resolution needed. The packaging creates a formless, cocoon like container that can be adapted to hold objects of varying configurations. The delicate products are secured into place by applying pressure along key points of the engraved surface, while the variance of it's form results naturaly depending on the contained object and aspiring to reflect the aura handmade objects carry. The colour of terracotta complements the content.

This project has been awarded with a merit at the 2018 Evge Awards, a bronze European Design Award (2018) and a bronze Ermis Award (2017).

 

Like playing with a lump of clay, there is no right way to shape it.

bottom of page